dgsosyalmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar. R10 da nasıl kendimi geliştirir ve nasıl iş yaparım? Aylardır bu platformdayım ancak ilerleme katedemiyorum. Ticaret puanımı yükseltmeye çalışıyorum ancak 100 üzerinde ticareti olan kişilerle bir olamıyoruz… r10 reklam ve üyelik tipi ile ilerleyebilir miyim
ha birde şu var, bundan 2 sene önce r10 da işler çok iyiydi fakat şuan gerek ekonomik sebeplerden gerek rekabet artışından dolayı işler azaldı. Müşterine teklif iletirken konu linkini de göster. Referansın da olmalı