• 26-11-2021, 14:23:20
    #1
    Merhabalar. R10 da nasıl kendimi geliştirir ve nasıl iş yaparım? Aylardır bu platformdayım ancak ilerleme katedemiyorum. Ticaret puanımı yükseltmeye çalışıyorum ancak 100 üzerinde ticareti olan kişilerle bir olamıyoruz… r10 reklam ve üyelik tipi ile ilerleyebilir miyim
  • 26-11-2021, 14:27:27
    #2
    paralı üyelik almak zorundasınız maalesef. Benimde gözlemlediğim onlar daha çok ön planda oluyor.
  • 26-11-2021, 14:31:32
    #3
    premium üyeliklerin satışı arttırdığını kimse inkar edemez ama üyrlik almadanda ufak ticaretler ilede yükselebilirsiniz ticaretlerde trade kadarda müşterinin memnuniyetide bence çok önemli
  • 26-11-2021, 14:35:42
    #4
    Premium üyelik sizi satışlarda ön plana çıkarır ama bir yere kadar yaptığınız hizmet ve kalite daha önemli belli bir zaman sonra kaliteli müşteri çevresi yaptığınız zaman emin olun foruma vakit ayırmaya vaktiniz olmaz
  • 26-11-2021, 14:36:28
    #5
    Hocam zamanında wordpress hizmeti veriyordum premiumsuz başta fiyatı uygun tutarak referans toplayıp ticaret puanı kasarak ilerlemiştim
  • 26-11-2021, 14:39:00
    #6
    @redius; bir kaç kez fiyatları uygun tutarak yaptım ancak karşılığında ya ücretimin geri kalanı verilmedi ya da ticaret puanımdan kaynaklı sorunlar yaşadım.
  • 26-11-2021, 14:39:21
    #7
    Ticaret puanı bana göre çok önemli bir şey değlidir. Çünkü 10 liralık bir mal satan kişi çok rahat 200 de yapar 500 de. Ama atıyorum aldığınız iş başına 1000-2000 lira kazanıyorsanız o zaman ticaret puanınız hızlı yükselmez, fakat puandan dolayı pahalı iş alanlar daha güvensiz gözükür. 3 yıldır r10'a üyeyim belki şuana kadar 40-50 bin lira kazanmışımdır buradan ama puanım 91, demek ki her bir puan 2 bin liralık ticaret denk düşüyor. Kalkıp da her müşteriye trade trade diye yalvarsaydım belki şuan 300 puanım olabilirdi. Ama dediğim gibi benim için önemsiz bir şey ve öyle de olmalı.
  • 26-11-2021, 14:40:38
    #8
    dgsosyalmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @redius; bir kaç kez fiyatları uygun tutarak yaptım ancak karşılığında ya ücretimin geri kalanı verilmedi ya da ticaret puanımdan kaynaklı sorunlar yaşadım.
    referans ve ticaret puanı güven forumda önemli yaptığınız alanda işi bildiğinizi işverenlere göstermeniz gerekmekte işinizi hızlı, düzgün yaptığınızda iş bulursunuz fakat şu an 6 ticaret puanınız var premium üyelik alsanızda işi bildiğiniz göstermezseniz iş vereceklerini sanmıyorum referansınız olmalı
  • 26-11-2021, 14:43:51
    #9
    dgsosyalmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. R10 da nasıl kendimi geliştirir ve nasıl iş yaparım? Aylardır bu platformdayım ancak ilerleme katedemiyorum. Ticaret puanımı yükseltmeye çalışıyorum ancak 100 üzerinde ticareti olan kişilerle bir olamıyoruz… r10 reklam ve üyelik tipi ile ilerleyebilir miyim
    ha birde şu var, bundan 2 sene önce r10 da işler çok iyiydi fakat şuan gerek ekonomik sebeplerden gerek rekabet artışından dolayı işler azaldı. Müşterine teklif iletirken konu linkini de göster. Referansın da olmalı