Ticaret puanı bana göre çok önemli bir şey değlidir. Çünkü 10 liralık bir mal satan kişi çok rahat 200 de yapar 500 de. Ama atıyorum aldığınız iş başına 1000-2000 lira kazanıyorsanız o zaman ticaret puanınız hızlı yükselmez, fakat puandan dolayı pahalı iş alanlar daha güvensiz gözükür. 3 yıldır r10'a üyeyim belki şuana kadar 40-50 bin lira kazanmışımdır buradan ama puanım 91, demek ki her bir puan 2 bin liralık ticaret denk düşüyor. Kalkıp da her müşteriye trade trade diye yalvarsaydım belki şuan 300 puanım olabilirdi. Ama dediğim gibi benim için önemsiz bir şey ve öyle de olmalı.