dijitalartiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
REQ Coin İle Gelen Mutluluk :) 2800$ > 12.000$ - Kripto Para
29
●1.045
- 25-11-2021, 23:19:42Ben 6 senedir full time traderlik yapıyorum. Algoritmik trade olmadan piyasayla başa çıkması çok zor. Yerine göre scalping yerine day yerine göre swing trade yapıyorum. Gerçekten zor .=) Hele ki hayatını bu şekilde idame ettiriyorsan.
- 25-11-2021, 23:40:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hayatta hep şansın gülmüş hocam zaten senin.
2800 dolar, 33 bin civarı.
kripto para borsasına girdiğine göre zaten paralı birisin.
ve kat kat fazlamış.
benim enparamdaki parayı atsam sana şimdi hayattaki şansını bin defa sorgularsın.100 lira bile yok. - 25-11-2021, 23:55:05Hocam inan bana son 1-2 sene hariç *** gibi hayatı olan birisiydim.Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi mi bildim bileli çalışıyorum. 12-13 yaşından beri ev geçindirme telaşı içerisindeyim. Yani düşündüğünüz gibi değil. 2800$'ı da borsadan edindim zaman içerisinde.
İlk ana param 7 TL'den aldığım 1000$'dı. Yani 7.000 TL ve oda uzun sürede biriktirdiğim paraydı.
Borsada hem şans hem de sabır süreci bu noktaya getirdi. Birde hırs yapmadım. - 26-11-2021, 00:06:51Üyeliği durdurulduHocam bir paran olmasa 7 tlden 1000 dolar alamaz kimsedijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belli bir kazancı olan durumu pek kötü olmayan birisin bu da bir şanstır.Dedim ya sana bankadaki parayı atsam şansını anlarsın.
- 26-11-2021, 00:09:54Bu şans değil benim çabam dostum. Kimse bir lütuf sunmadı bana. Hayatta hep ben çaba gösterdim, çalıştım ve didindim. Şansa bırakma işini...Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2021, 00:10:43Bununla beraber farklı coinlerde de yatırımlarım var hocam. Tavsiyeniz içinde ayrıca teşekkürler. Sevgiler,SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2021, 00:11:44Üyeliği durdurulduBazı zaman çabalarsın, çalışırsın ama para elde edemezsin.Milyonlarca insan var çalışıp emeğini alamayan.Türkiye'de dünya kadar asgari ücretle geçinmeye çalışan insan var.dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine çok sayıda sağlık sorunları nedeniyle çalışamayan, yılda 1-2 defa zor et yiyen insan var.
Şanslı olduğunu unutma.
belli bir kazancı olan durumu pek kötü olmayan birisin bu da bir şanstır.Dedim ya sana bankadaki parayı atsam şansını anlarsın.