dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam inan bana son 1-2 sene hariç *** gibi hayatı olan birisiydim.
Kendi mi bildim bileli çalışıyorum. 12-13 yaşından beri ev geçindirme telaşı içerisindeyim. Yani düşündüğünüz gibi değil. 2800$'ı da borsadan edindim zaman içerisinde.
İlk ana param 7 TL'den aldığım 1000$'dı. Yani 7.000 TL ve oda uzun sürede biriktirdiğim paraydı.

Borsada hem şans hem de sabır süreci bu noktaya getirdi. Birde hırs yapmadım.
Hocam bir paran olmasa 7 tlden 1000 dolar alamaz kimse belli bir kazancı olan durumu pek kötü olmayan birisin bu da bir şanstır.Dedim ya sana bankadaki parayı atsam şansını anlarsın.