dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son 3 aydır full trade yapıyorum. Para kazanıyorum ama bir yandan hayatım boka sarıyor gibi. Hayatım komple grafik, coin vs. oldu. Bazen daralıyorum
Ben 6 senedir full time traderlik yapıyorum. Algoritmik trade olmadan piyasayla başa çıkması çok zor. Yerine göre scalping yerine day yerine göre swing trade yapıyorum. Gerçekten zor .=) Hele ki hayatını bu şekilde idame ettiriyorsan.