Bu şans değil benim çabam dostum. Kimse bir lütuf sunmadı bana. Hayatta hep ben çaba gösterdim, çalıştım ve didindim. Şansa bırakma işini...
Bazı zaman çabalarsın, çalışırsın ama para elde edemezsin.Milyonlarca insan var çalışıp emeğini alamayan.Türkiye'de dünya kadar asgari ücretle geçinmeye çalışan insan var.
Yine çok sayıda sağlık sorunları nedeniyle çalışamayan, yılda 1-2 defa zor et yiyen insan var.
Şanslı olduğunu unutma.