• 25-11-2021, 10:53:37
    #1
    Arkadaşlar ben Bursa ilinde yaşamaktayım ancak kız kardeşim Edirne'de diş hekimliği fakültesi 5. sınıfta okumakta. Okulun son döneminde staj yapıyor.
    Edirne'de yaşayan, anne, baba, dede, teyze ve sizin dişinde özellikle protez, sorunları olan varsa Edirne Tıp Fakültesi Diş Hekimliği bölümünde uzman hekimler kontrolünde yapılan işlemler için tabiri caizse hasta ihtiyacımız var, ilgilenen varsa randevu vs için iletişime geçerse sevinirim
  • 25-11-2021, 10:55:45
    #2
    pm atar mısın
  • 25-11-2021, 14:22:09
    #3
    SacmaSapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben Bursa ilinde yaşamaktayım ancak kız kardeşim Edirne'de diş hekimliği fakültesi 5. sınıfta okumakta. Okulun son döneminde staj yapıyor.
    Edirne'de yaşayan, anne, baba, dede, teyze ve sizin dişinde özellikle protez, sorunları olan varsa Edirne Tıp Fakültesi Diş Hekimliği bölümünde uzman hekimler kontrolünde yapılan işlemler için tabiri caizse hasta ihtiyacımız var, ilgilenen varsa randevu vs için iletişime geçerse sevinirim
    Babam tıp fakültesinde yaptırıyor dişlerini geçen gün konuştuk 3 kez sökmüşler yaptıkları şeyi, eskiden uzmanlar yapıyordu şimdi öğrencilere yaptırıyorlar hiç memnun değil. Yarıda bıraktırıp özele yolladım onu zorla.
  • 25-11-2021, 14:26:21
    #4
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babam tıp fakültesinde yaptırıyor dişlerini geçen gün konuştuk 3 kez sökmüşler yaptıkları şeyi, eskiden uzmanlar yapıyordu şimdi öğrencilere yaptırıyorlar hiç memnun değil. Yarıda bıraktırıp özele yolladım onu zorla.
    onlarda aynı okuldan mezunlar, aynı eğitimi alıyorlar, stajı bitirmeden de özele geçemiyorlardır farkındasındır umarım?
  • 25-11-2021, 14:28:48
    #5
    SacmaSapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlarda aynı okuldan mezunlar, aynı eğitimi alıyorlar, stajı bitirmeden de özele geçemiyorlardır farkındasındır umarım?
    Hocam çok şikayet var hastalardan, elbette biliyoruz ama iş o değil.. Adam maketmi oyuncakmı bu kaç kere sök tak uğraş. Eskiden böyle değildi son 1 senedir gidenlerden çevremizden duyduğumuz fazla şikayet var, ya ağız diş sağlığında 2 3 doktor var isim yapan ona gidiyolar yada kesenin ağzını açıp özele. Mevzu bu yani.