GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babam tıp fakültesinde yaptırıyor dişlerini geçen gün konuştuk 3 kez sökmüşler yaptıkları şeyi, eskiden uzmanlar yapıyordu şimdi öğrencilere yaptırıyorlar hiç memnun değil. Yarıda bıraktırıp özele yolladım onu zorla.
onlarda aynı okuldan mezunlar, aynı eğitimi alıyorlar, stajı bitirmeden de özele geçemiyorlardır farkındasındır umarım?