onlarda aynı okuldan mezunlar, aynı eğitimi alıyorlar, stajı bitirmeden de özele geçemiyorlardır farkındasındır umarım?
Hocam çok şikayet var hastalardan, elbette biliyoruz ama iş o değil.. Adam maketmi oyuncakmı bu kaç kere sök tak uğraş. Eskiden böyle değildi son 1 senedir gidenlerden çevremizden duyduğumuz fazla şikayet var, ya ağız diş sağlığında 2 3 doktor var isim yapan ona gidiyolar yada kesenin ağzını açıp özele. Mevzu bu yani.