• 19-11-2021, 15:19:18
    #1
    Merhabalar arkadaşlar dün Fenerbahçe Üniversitesi’nden aradılar ve nitelikli bilişim uzmanı kursuna sınavına davet ettiler ben de bugün gittim sınava girdim mülakatı geçtim siber güvenlik uzmanlığı kursuna başlayacağım Kurs sonrasında istihdam sağladıklarını söylediler.düşünceleriniz nelerdir daha önce bu kurslarda bulunanlar var mı aslen elektrik elektronik mühendisiyim
  • 19-11-2021, 15:23:28
    #2
    İstihdam oranı yüzde 100 değil diye biliyorum. Sözleşme imzaladiysaniz orada yazıyordur.
  • 19-11-2021, 15:25:41
    #3
    Instructor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstihdam oranı yüzde 100 değil diye biliyorum. Sözleşme imzaladiysaniz orada yazıyordur.
    Evet biliyorum fakat konuyu açmamdaki amaç kurslar verimli geçiyor mu işime yarar mı onu merak ediyorum
  • 19-11-2021, 15:28:38
    #4
    Merhaba kurs online mı olacak yüz yüze mi? sitelerinden ona göre başvuracağım
  • 19-11-2021, 15:39:21
    #5
    EnesTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kurs online mı olacak yüz yüze mi? sitelerinden ona göre başvuracağım
    Yüzyüze FB üniversitesinde
  • 19-11-2021, 16:14:50
    #6
    Bu kurslar 600 - 800 saat oluyor. Bu süre aşırı fazla, bu süre boyunca ne anlatıyorlar acaba.

    @EnesTr; https://www.patika.dev/bootcamp buradaki bootcamp'ler genelde uzaktan oluyor.
  • 19-11-2021, 16:16:59
    #7
    fms34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kurslar 600 - 800 saat oluyor. Bu süre aşırı fazla, bu süre boyunca ne anlatıyorlar acaba.

    @EnesTr; https://www.patika.dev/bootcamp buradaki bootcamp'ler genelde uzaktan oluyor.
    4 aymış hocam evet biraz Fazla