Instructor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstihdam oranı yüzde 100 değil diye biliyorum. Sözleşme imzaladiysaniz orada yazıyordur.
Evet biliyorum fakat konuyu açmamdaki amaç kurslar verimli geçiyor mu işime yarar mı onu merak ediyorum