Merhabalar arkadaşlar dün Fenerbahçe Üniversitesi’nden aradılar ve nitelikli bilişim uzmanı kursuna sınavına davet ettiler ben de bugün gittim sınava girdim mülakatı geçtim siber güvenlik uzmanlığı kursuna başlayacağım Kurs sonrasında istihdam sağladıklarını söylediler.düşünceleriniz nelerdir daha önce bu kurslarda bulunanlar var mı aslen elektrik elektronik mühendisiyim