Günaydın : Ne için yaşıyoruz! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Günaydın : Ne için yaşıyoruz!
15
●
268
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Günaydın : Ne için yaşıyoruz!
1
2
19-11-2021, 07:59:29
#1
Adb
https://www.instagram.com/reel/CWF7_...um=share_sheet
19-11-2021, 08:11:46
#2
tcaliacarr
Doğduğum için yaşıyorum tabi buna yaşamak denirse
19-11-2021, 08:17:44
#3
BurakAlmaci
Bir umuttur yaşamak...
19-11-2021, 08:20:44
#4
SAMATO
sokakta kalmamak için
19-11-2021, 08:22:07
#5
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Japonyaya gitmek için.
19-11-2021, 08:28:16
#6
Misafir
Ölmek için
muratkaya_
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
19-11-2021, 08:42:32
#7
ismoz
Çalışıp emek verip karşılığını alamamak için
19-11-2021, 08:47:09
#8
Cherkes
Allahın rızasını kazanmak için
19-11-2021, 08:47:19
#9
Wertomy
Borçları kapatmak için.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler