• 18-11-2021, 04:38:16
    #1
    Merhabalar,

    Yaklaşık 450-500 tl vererek asus VDSL modem aldım almaz olaydım.
    Sanırım ASUS markasının yapabileceği en berbat ürünü yapmış.

    Güzel bir modem arayışım var.
    Önerilerinizi rica ederim,
    Sevgiler.
  • 18-11-2021, 05:02:04
    #2
    Bende asus modem kullanıyorum tam olarak nası bi sorun yaşadınız acaba ?
  • 18-11-2021, 07:15:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Keenetic Extra DSL KN-2111-01TR 1200 Mbps VDSL2 Modem düşünürsen 500 TL ye getirtiriz
  • 18-11-2021, 08:08:39
    #4
    Keemetic
  • 18-11-2021, 09:24:12
    #5
    Sorun kullandığın Asus modemin çipsetinde ve kullandığın net alt yapısı kabloda da çok eski sanırım.
    Ev seninse veya yaptırmak istersen apartman ankastresinden eve gelen internet/telefon kablosunu cat5 veya cat6 ile değiştir.

    sonrasında Broadcomlu modem satın alın.
    Bende de Asusun incikli cincikli UFO gibi modelleri vardı ama verim alamadım.
    Piyasa patlamadan önce letgodan Türk Telekom’un standart verdiği modemi aldım.

    TP-Link TD-W9970V3 VDSL2-ADSL2 + Modem
    https://www.hepsiburada.com/tp-link-...product-detail



    Ethernet çıkışına Xiaomi bağladım repeater sorunsuz kullanıyorum . Sorun broadcom olmayan modemde.
  • 18-11-2021, 09:55:24
    #6
    Keenetic kullanıyorum hocam evde, iş yerinde, 2 tane kuzenim kullanıyor.
    Arayüzünden istediğinizi yapabiliyorsunuz hat değerleri konusunda yardımcı olabilirim hocam
    İnterleaved modda mı fastpath modda mı maksimum alabileceğiniz hız dslam kilidi vs.
  • 18-11-2021, 13:59:49
    #7
    Asus dsl ac51, keenetic extra dsl ve tenda v12 kullanıyorum. Önerim tenda v12.