Keenetic kullanıyorum hocam evde, iş yerinde, 2 tane kuzenim kullanıyor.
Arayüzünden istediğinizi yapabiliyorsunuz hat değerleri konusunda yardımcı olabilirim hocam
İnterleaved modda mı fastpath modda mı maksimum alabileceğiniz hız dslam kilidi vs.