Merhabalar,

Yaklaşık 450-500 tl vererek asus VDSL modem aldım almaz olaydım.
Sanırım ASUS markasının yapabileceği en berbat ürünü yapmış.

Güzel bir modem arayışım var.
Önerilerinizi rica ederim,
Sevgiler.