• 21-12-2021, 09:18:42
  • 21-12-2021, 09:37:31
    Altına yatırım yapan var mı? Sabah sabah iyi silkelendim. An itibariyle Gram altın 680 TL. 800 TL üzerinde yatırım yapan çok insan var. Ne yapılmalı? Elden mi çıkarılmalı yoksa kenara mı atılmalı?
  • 21-12-2021, 11:29:12
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altına yatırım yapan var mı? Sabah sabah iyi silkelendim. An itibariyle Gram altın 680 TL. 800 TL üzerinde yatırım yapan çok insan var. Ne yapılmalı? Elden mi çıkarılmalı yoksa kenara mı atılmalı?
    Bence zararda olsanızda kalın. Ha 10 zarar etmişsin ha 20 bu saatten sonra fark etmez. YTD.
  • 21-12-2021, 11:37:03
    Dün gece 11 TL'ye düşen ve sabah 12 TL ile açılan kur an itibariyle tekrar yükselişe geçti ve 14 TL 'ye yükseldi. Dolar düşükken bir çok kişide alım yapmaya başladı bu yüzden 15 TL bandında sabit kalacak gibi görünüyor.

    Yatırım Tavsiyesi Değildir.


  • 22-12-2021, 14:35:44
  • 30-12-2021, 09:09:18
    Dolar Güne 13,24 ile başladı. 11-12 TL seviyelerinde gezen dolar bugün 13 TL'yi yeniden aştı.

    Doları yüksekten alanlara 14-15 gibi satmalarını tavsiye ederim. Yılbaşı sonu tekrar bir müdale gelecekrir.
  • 30-12-2021, 09:26:24
    ErkanAranci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar Güne 13,24 ile başladı. 11-12 TL seviyelerinde gezen dolar bugün 13 TL'yi yeniden aştı.

    Doları yüksekten alanlara 14-15 gibi satmalarını tavsiye ederim. Yılbaşı sonu tekrar bir müdale gelecekrir.
    14 lira çoğu kişiyi kurtarmaz. Ben de dahil. Nitekim 16 da olsa satmayı düşünmüyorum. 14-15'e yükselip düşse ne olacak ki? 2022 yıl sonunda tabloya baktığımızda 10-11 lira gibi bir kur görme imkanımız mı var sanki Türkiye'nin bulunduğu bu istikrarsız ortamda. Param olsa bu kurdan biraz daha toplamak isterdim de TL kalmadı artık
  • 30-12-2021, 09:31:28
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 lira çoğu kişiyi kurtarmaz. Ben de dahil. Nitekim 16 da olsa satmayı düşünmüyorum. 14-15'e yükselip düşse ne olacak ki? 2022 yıl sonunda tabloya baktığımızda 10-11 lira gibi bir kur görme imkanımız mı var sanki Türkiye'nin bulunduğu bu istikrarsız ortamda. Param olsa bu kurdan biraz daha toplamak isterdim de TL kalmadı artık
    Zararın neresinden dönersen kâr Bende 17 TL'den girmiştim 14-15 i görünce satacağım.

    Devlet müdale etmek zorunda aksi taktirde yeni uygulanan Doviz korumalı TL Mevduatlarından zarar eder.

    Bu devletin sağı solu belli olmaz. Bir gece sabit kur politikasına geçiyoruz felan derler (Saka tabi boyle bir şey mümkün değil)
  • 30-12-2021, 09:38:12
    Yine çıkıyor iki gözümün çiceği ☹️