ErkanAranci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar Güne 13,24 ile başladı. 11-12 TL seviyelerinde gezen dolar bugün 13 TL'yi yeniden aştı.

Doları yüksekten alanlara 14-15 gibi satmalarını tavsiye ederim. Yılbaşı sonu tekrar bir müdale gelecekrir.
14 lira çoğu kişiyi kurtarmaz. Ben de dahil. Nitekim 16 da olsa satmayı düşünmüyorum. 14-15'e yükselip düşse ne olacak ki? 2022 yıl sonunda tabloya baktığımızda 10-11 lira gibi bir kur görme imkanımız mı var sanki Türkiye'nin bulunduğu bu istikrarsız ortamda. Param olsa bu kurdan biraz daha toplamak isterdim de TL kalmadı artık