14 lira çoğu kişiyi kurtarmaz. Ben de dahil. Nitekim 16 da olsa satmayı düşünmüyorum. 14-15'e yükselip düşse ne olacak ki? 2022 yıl sonunda tabloya baktığımızda 10-11 lira gibi bir kur görme imkanımız mı var sanki Türkiye'nin bulunduğu bu istikrarsız ortamda. Param olsa bu kurdan biraz daha toplamak isterdim de TL kalmadı artık
Zararın neresinden dönersen kâr

Bende 17 TL'den girmiştim 14-15 i görünce satacağım.
Devlet müdale etmek zorunda aksi taktirde yeni uygulanan Doviz korumalı TL Mevduatlarından zarar eder.
Bu devletin sağı solu belli olmaz. Bir gece sabit kur politikasına geçiyoruz felan derler (Saka tabi boyle bir şey mümkün değil)