• 15-11-2021, 19:58:16
    #1
    geçen haberlerde okumuştum, dün sürmek nasip oldu. elektrikli motorlar, max. 35 km hız yapıyor, ehliyet ile sürmek zorundayız, onay geldikten sonra kiralama yapılıyor. dakikası 1,45 lira olması lazım. şuan çok fazla yok, çevrede maksimum 2-3 motor oluyor ve onlar da hep uzak yerlerde. 10 dakika yürüdüm bulabilmek için. sağlamlık açısından baya iyiydi, 2 kişi bindik ve kalıplı adamız ama tık demedi valla yokuş çıkarken vs. yalnız direksiyon kilidi yok ve beşiktaş'ta 2 tane motor bulduk ama tinerciler üzerine binmiş ve yokuş aşağı gidip geliyorlardı. bu biraz sorun olabilir çünkü motorların çoğunda aynalar yok yada kırık neyse kısaca bahsetmek istedim, baya hoşuma giden bi sistem oldu, trafikte 30-40 dakikada gideceğim yere bu araç ile 12 dakikada gittim. sormak istediğiniz şeyler olursa yardımcı olurum.
  • 15-11-2021, 19:59:30
    #2
    Stabil değil bence, en azından benim bindiğim alet stabil değildi.
    Riskli ayrıca; ivmelenmesi iyi ama trafiğe uygun bir alet olduğunu düşünmüyorum.
  • 15-11-2021, 20:00:20
    #3
    35 km hızla beşiktaştan nereye gittiniz hocam . ben beşiktaşta oturuyorum burda sokak aralarında bile trafik var
  • 15-11-2021, 20:02:36
    #4
    Moov veya tiktak kullanmayı tercih ediyorum. Aynı paraya araba kiralıyorsunuz. Motorlar iyi ve trafiğe uygun olsa dediğiniz gibi trafikli günlerde kullanılabilir. Ancak zaten tehlikeli bir taşıt, biri bir yerine zarar verdi mi, motorun sağlamlık durumu nasıl bilmeden ben güvenemiyorum.
  • 15-11-2021, 20:03:05
    #5
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stabil değil bence, en azından benim bindiğim alet stabil değildi.
    Riskli ayrıca; ivmelenmesi iyi ama trafiğe uygun bir alet olduğunu düşünmüyorum.
    doğrudur hocam sonuçta 1 kere sürdüm ve şansıma stabil olanı geldi demek ki risk konusu evet var ama deneyimime güvendiğim için sorun yaşamadım.
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    35 km hızla beşiktaştan nereye gittiniz hocam . ben beşiktaşta oturuyorum burda sokak aralarında bile trafik var
    akaretlerden fındıklıya gittik, şerit değişe değişe güç bela
  • 15-11-2021, 20:04:13
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moov veya tiktak kullanmayı tercih ediyorum. Aynı paraya araba kiralıyorsunuz. Motorlar iyi ve trafiğe uygun olsa dediğiniz gibi trafikli günlerde kullanılabilir. Ancak zaten tehlikeli bir taşıt, biri bir yerine zarar verdi mi, motorun sağlamlık durumu nasıl bilmeden ben güvenemiyorum.
    araba ehliyetim yok ama dün o trafikte, ehliyetim olsa da araba kiralamazdım hocam
  • 15-11-2021, 20:19:59
    #7
    Dakikası çok pahaliymis.
  • 15-11-2021, 20:26:53
    #8
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araba ehliyetim yok ama dün o trafikte, ehliyetim olsa da araba kiralamazdım hocam
    Trafikte akıl işi değil zaten