geçen haberlerde okumuştum, dün sürmek nasip oldu. elektrikli motorlar, max. 35 km hız yapıyor, ehliyet ile sürmek zorundayız, onay geldikten sonra kiralama yapılıyor. dakikası 1,45 lira olması lazım. şuan çok fazla yok, çevrede maksimum 2-3 motor oluyor ve onlar da hep uzak yerlerde. 10 dakika yürüdüm bulabilmek için. sağlamlık açısından baya iyiydi, 2 kişi bindik ve kalıplı adamız ama tık demedi valla yokuş çıkarken vs. yalnız direksiyon kilidi yok ve beşiktaş'ta 2 tane motor bulduk ama tinerciler üzerine binmiş ve yokuş aşağı gidip geliyorlardı. bu biraz sorun olabilir çünkü motorların çoğunda aynalar yok yada kırık

neyse kısaca bahsetmek istedim, baya hoşuma giden bi sistem oldu, trafikte 30-40 dakikada gideceğim yere bu araç ile 12 dakikada gittim. sormak istediğiniz şeyler olursa yardımcı olurum.