yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Stabil değil bence, en azından benim bindiğim alet stabil değildi.
Riskli ayrıca; ivmelenmesi iyi ama trafiğe uygun bir alet olduğunu düşünmüyorum.
doğrudur hocam sonuçta 1 kere sürdüm ve şansıma stabil olanı geldi demek ki risk konusu evet var ama deneyimime güvendiğim için sorun yaşamadım.
cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35 km hızla beşiktaştan nereye gittiniz hocam . ben beşiktaşta oturuyorum burda sokak aralarında bile trafik var
akaretlerden fındıklıya gittik, şerit değişe değişe güç bela