La tahzen!, inallahe meassabirin...!
Ne güzel bir söz...
Üzülme! Allah sabredenlerle beraberdir !
HER ŞEYİMİ KAYBETTİM! Yine Sıfırdan Başlayacağım...
119
●9.468
- 15-11-2021, 20:49:17Allah razı olsun hocam, elbet üstesinden geleceğim. Gerisi canın sağlığı...CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun kardeşim. Her şey gönlünce olsun.OnukBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah sonumuzu hayır etsin hocam. Yaşadığımız ülke ve içinde bulunduğumuz bu durumlar ne yazık ki içler acısı.Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah hepimizin yardımcısı olsun hocam. Bu zor günler elbet geçer diye kendime telkinde bulunmaktansa, bu zor günleri nasıl atlatacağımın planlarını yapıyorum. Evelallah bunun üstesinden geleceğim.ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun.mugurlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim Mertcan kardeşim, seninle de bir türlü buluşup karşılıklı birer çay içememiştik. Psikolojik olarak biraz daha toparlanmaya ihtiyacım var. İnşallah kısa bir zaman sonra buluşalım karşılıklı birer kahve içelim.MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kendime inanıyorum üstadım. Yine düşsem yine yaparım. Yine çıkarım ve başarabileceğim konusunda hiç şüphelerim yok. İnşallah o gün geldiğinde forumda yine konuyu açacağım.AKDAG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah.vidoix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-11-2021, 20:55:01hocam pandemi bu, öngörülecek birşey değildi, savaş, salgın, sağlık sorunları vs. malesef bazen insanları bu duruma getirebiliyor.
ben sizin tekrar toparlayıp eskisinden daha iyi olacağınıza inanıyorum. büyük büyük patronlara bakın, çoğu defalarca batıp daha yükseğe çıkmış insanlar. - 15-11-2021, 21:57:29Hocam,Dorebar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Antalya alanya civarında tarlada çok ucuz limon ve narenciye diye bir söylenti var.
Eğer olursa Tarladan direkt satış gibi iş kovalayabilirsiniz. Aklıma geldi yazmak istedim.
Geçmiş olsun benzer şeyler abimin başına geldi. Gerçi o dolandırıldı ama... 1 tecrübe 1000 nasihatten iyidir. Yaşınız çok genç bu işleri yaptıysanız elbetde tekrar başarırsınız - 15-11-2021, 22:32:06Eskisi gibi olacağım inşallah, teşekkür ederim.LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin kardeşim inşallah. Her şey gönlünce olsun.denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim.Symbolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun.chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim üstadım. Tekrar toparlanacağım ve eskisinden daha da iyi olacağım, ben de kendime inanıyorum.civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırakmayacağım hocam. Allah razı olsun.scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyeniz için teşekkür ederim hocam.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah düşmanımın başına vermesin bu durumu...minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle