hocam pandemi bu, öngörülecek birşey değildi, savaş, salgın, sağlık sorunları vs. malesef bazen insanları bu duruma getirebiliyor.
ben sizin tekrar toparlayıp eskisinden daha iyi olacağınıza inanıyorum. büyük büyük patronlara bakın, çoğu defalarca batıp daha yükseğe çıkmış insanlar.