• 14-11-2021, 01:06:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Para ihtiyacı nedeniyle 18 adet makale yazdım 130 liraya satıyorum.Sanırım herkes 3-4 liradan veriyor 100 kelimesini ve cok nadir bazıları da 2.5 taban fiyattan veriyor.Ben taban 2.5 olarak aldım ve onun da altına satılsn diye fiyat yazdım.

    Buna rağmen müşteri cıkmadı bende satarım da elime para geçer diye düşündüm.

    Piyasa kötü zamana mı denk geldim yoksa eskisi kadar makale işi yok mu?
  • 14-11-2021, 01:07:51
    #2
    Piyasa hep kötü, artık ticaret bir nevi şans işi oldu. Ama hazır makale alıcısı da oldukça azdır.
  • 14-11-2021, 01:11:26
    #3
    Makale satışı güncel olduğu müddetçe mutlaka devam eder ancak bundaki esas istenen konuda yazabilmektit. Artık anahtar kelime araçları, trend search araçları fazlasıyla yaygın. İnsanlar bir şeyler yazıp denize olta atar gibi beklemek yerine büyük balığın peşine düşüyor, doğru da yapıyor. Artı olarak makaleleriniz Google tarafından pek otoriter algılanmayabilir hocam. Genel olarak ulaşılabilecek biyografik tarz makaleler. İnsanlar muhtemelen Google’dan bulup yazarım gibi düşünüyor olabilir.
    Size önerim makale taban fiyatından kaliteli işler yapabildiğinizi kanıtlayan özel bir konu açmanız ya da hazır biyografilerinizi daha ön plana çıkaran bir konu tasarımıyla tekrar sergilemeniz…
    Ama dediğim gibi insanlar güncelin peşinde. Bol kazançlar dilerim!
  • 14-11-2021, 01:11:49
    #4
    Fırsatçılıkta çığır aşmış bir durumdayız hocam 130/18 7 küsüre yapıyorsunuz siz onu 1 tlden yapın bakın piyasa nasıl canlanıyor işte forum kurallarına aykırı millette wpden anlaşıp yapıyor.
    İşini düzgün yapan adama da ekmek kalmıyor
  • 14-11-2021, 01:17:11
    #5
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para ihtiyacı nedeniyle 18 adet makale yazdım 130 liraya satıyorum.Sanırım herkes 3-4 liradan veriyor 100 kelimesini ve cok nadir bazıları da 2.5 taban fiyattan veriyor.Ben taban 2.5 olarak aldım ve onun da altına satılsn diye fiyat yazdım.

    Buna rağmen müşteri cıkmadı bende satarım da elime para geçer diye düşündüm.

    Piyasa kötü zamana mı denk geldim yoksa eskisi kadar makale işi yok mu?
    Aksine benim işim çok fazla arttı. İnsanlar, artık bıkmış durumda. Aldığı içeriğe güvenmek istiyor. Aldığı içerikle uğraşmak istemiyor ve kazanmak istiyor. Kalitesiz işler çoğaldıkça alım da azalacaktır.
  • 14-11-2021, 01:22:33
    #6
    Ben de yazdım 4 tane satılmayınca kaldı 😁
  • 14-11-2021, 01:29:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fırsatçılıkta çığır aşmış bir durumdayız hocam 130/18 7 küsüre yapıyorsunuz siz onu 1 tlden yapın bakın piyasa nasıl canlanıyor işte forum kurallarına aykırı millette wpden anlaşıp yapıyor.
    İşini düzgün yapan adama da ekmek kalmıyor
    Hocam 1 lira yapınca da emeğime çok yazık olur ya. 1 lira yaparsam 70-80 e gider ki gerçekten 2,5 lira bile bence 100 kelime için çok az.

    İnan insan kafa yoruyor ve gerçekten yoruluyor.Evet belki gidip vücudun yorulmuyor ama hem beynin hem ellerin yoruluyoır emek harcıyorsun.

    Ben böyle olacağını bilsem hiç girmezdim hadi dedim 3-5 paraya ihtiyacım var yazayım da para gelsin ama müşteri yok.

    Bu en azından açtığım konuyu herkes görsün ki öyle makale yazarım hemen para geçer elime diye düşünmesinler.Sadece ben değil bazı kişilerinde satılmıyor gördüğüm kadarıyla.
  • 14-11-2021, 01:34:25
    #8
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1 lira yapınca da emeğime çok yazık olur ya. 1 lira yaparsam 70-80 e gider ki gerçekten 2,5 lira bile bence 100 kelime için çok az.

    İnan insan kafa yoruyor ve gerçekten yoruluyor.Evet belki gidip vücudun yorulmuyor ama hem beynin hem ellerin yoruluyoır emek harcıyorsun.

    Ben böyle olacağını bilsem hiç girmezdim hadi dedim 3-5 paraya ihtiyacım var yazayım da para gelsin ama müşteri yok.

    Bu en azından açtığım konuyu herkes görsün ki öyle makale yazarım hemen para geçer elime diye düşünmesinler.Sadece ben değil bazı kişilerinde satılmıyor gördüğüm kadarıyla.
    Hocam 1 lirayı ironi amaçlı söyledim bende yazıyorum biliyorum anlıyorum sizi piyasa rezalet bir durumda bunun sebebide kendini kurnaz sanan o karaktersiz insanlarda 1 tlye yapan insan var sırf ben yapayım mantığındalar
  • 14-11-2021, 01:37:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fırsatçılıkta çığır aşmış bir durumdayız hocam 130/18 7 küsüre yapıyorsunuz siz onu 1 tlden yapın bakın piyasa nasıl canlanıyor işte forum kurallarına aykırı millette wpden anlaşıp yapıyor.
    İşini düzgün yapan adama da ekmek kalmıyor
    philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1 lirayı ironi amaçlı söyledim bende yazıyorum biliyorum anlıyorum sizi piyasa rezalet bir durumda bunun sebebide kendini kurnaz sanan o karaktersiz insanlarda 1 tlye yapan insan var sırf ben yapayım mantığındalar
    Aynen hocam herkes ucuz olsun istiyor ama emeği gören yok.Gerçekten zor iş ben makale yazan herkese büyük saygı duyuyorum.Ben makale yazarı değilim sadece 1 defa para ihtiyacım olduğu için yazdım onda da satış olmuyor zaten.