Fırsatçılıkta çığır aşmış bir durumdayız hocam 130/18 7 küsüre yapıyorsunuz siz onu 1 tlden yapın bakın piyasa nasıl canlanıyor işte forum kurallarına aykırı millette wpden anlaşıp yapıyor.
İşini düzgün yapan adama da ekmek kalmıyor
Hocam 1 lirayı ironi amaçlı söyledim bende yazıyorum biliyorum anlıyorum sizi piyasa rezalet bir durumda bunun sebebide kendini kurnaz sanan o karaktersiz insanlarda 1 tlye yapan insan var sırf ben yapayım mantığındalar
Aynen hocam herkes ucuz olsun istiyor ama emeği gören yok.Gerçekten zor iş ben makale yazan herkese büyük saygı duyuyorum.Ben makale yazarı değilim sadece 1 defa para ihtiyacım olduğu için yazdım onda da satış olmuyor zaten.