Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Para ihtiyacı nedeniyle 18 adet makale yazdım 130 liraya satıyorum.Sanırım herkes 3-4 liradan veriyor 100 kelimesini ve cok nadir bazıları da 2.5 taban fiyattan veriyor.Ben taban 2.5 olarak aldım ve onun da altına satılsn diye fiyat yazdım.
Buna rağmen müşteri cıkmadı bende satarım da elime para geçer diye düşündüm.
Piyasa kötü zamana mı denk geldim yoksa eskisi kadar makale işi yok mu?