• 13-11-2021, 12:03:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iphone 11 promax almayı düşünüyorum, ancak kayıtsız kaydederken ne gerekli ne gibi sorun olabilir
    alınır mı sizce?
  • 13-11-2021, 12:04:30
    #2
    Kayit ücreti 2800 e yakın olcaktı enson olmadıysa 2100 tl kayit ücreti 3 ay içinde yurt dişina giriş cıkış yapmiş pasaport ve o pasaporta ait tanımlı bir hat .2 sene o hat dişinda calısmıyor telefon

    Satmam zora girmem diyorsan her türlü alınır.
  • 13-11-2021, 12:05:06
    #3
    E-Sim varsa alınır, hiç kayıt ettirmeden 12 ay kullanılabiliyor.
  • 13-11-2021, 12:05:14
    #4
    Supersonic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayit ücreti 2800 e yakın olcaktı enson olmadıysa 2100 tl kayit ücreti 3 ay içinde yurt dişina giriş cıkış yapmiş pasaport ve o pasaporta ait tanımlı bir hat .
    3 ay içinde yurt dişina giriş cıkış yapmiş pasaport ve o pasaporta ait tanımlı bir hat . bu sıkıntıymış hocam sanırım yurtiçi daha iyi
  • 13-11-2021, 12:06:27
    #5
    Kurumsal Üye
    2000 TL kayıt ücreti ve başkasının hattını kullanamaması ihtimalini göz ardı edebiliyorsanız yani yıllarca kullanırım satmasam da olur, fiyatı da uygun diyorsanız mantıklı.
  • 13-11-2021, 12:10:03
    #6
    Teom4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-Sim varsa alınır, hiç kayıt ettirmeden 12 ay kullanılabiliyor.
    e-sim ne oluyor hocam ? Xiaomilerde var mı acaba nasıl öğreniyoruz olup olmadığını
  • 13-11-2021, 13:27:48
    #7
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-sim ne oluyor hocam ? Xiaomilerde var mı acaba nasıl öğreniyoruz olup olmadığını
    Xiaomi cihazlara zaten IMEI atılıyor, E-Sim elektronik sim kart, şuanda kayıtsız 12 ay iphone cihazlar kullanılabiliyor.
  • 13-11-2021, 13:28:49
    #8
    alınmaz hocam gidin 2-3 bin fazla verip türkiye alın