iphone 11 promax almayı düşünüyorum, ancak kayıtsız kaydederken ne gerekli ne gibi sorun olabilir
alınır mı sizce?
Yurtdışı Kayıtsız Telefon Alınır mı?
7
●121
- 13-11-2021, 12:04:30Kayit ücreti 2800 e yakın olcaktı enson olmadıysa 2100 tl kayit ücreti 3 ay içinde yurt dişina giriş cıkış yapmiş pasaport ve o pasaporta ait tanımlı bir hat .2 sene o hat dişinda calısmıyor telefon
Satmam zora girmem diyorsan her türlü alınır. - 13-11-2021, 12:05:143 ay içinde yurt dişina giriş cıkış yapmiş pasaport ve o pasaporta ait tanımlı bir hat . bu sıkıntıymış hocam sanırım yurtiçi daha iyiSupersonic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2021, 12:10:03e-sim ne oluyor hocam ? Xiaomilerde var mı acaba nasıl öğreniyoruz olup olmadığınıTeom4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2021, 13:27:48Xiaomi cihazlara zaten IMEI atılıyor, E-Sim elektronik sim kart, şuanda kayıtsız 12 ay iphone cihazlar kullanılabiliyor.Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle