Teom4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-Sim varsa alınır, hiç kayıt ettirmeden 12 ay kullanılabiliyor.
e-sim ne oluyor hocam ? Xiaomilerde var mı acaba nasıl öğreniyoruz olup olmadığını