Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e-sim ne oluyor hocam ? Xiaomilerde var mı acaba nasıl öğreniyoruz olup olmadığını
Xiaomi cihazlara zaten IMEI atılıyor, E-Sim elektronik sim kart, şuanda kayıtsız 12 ay iphone cihazlar kullanılabiliyor.