• 11-11-2021, 12:23:07
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili yöneticiler, bu arkadaş ceza almadan forumda mı duracak?
    Açıkça ne dediği belli karşıt görüşteki kişilere.
    Biri de gelip sevenlere aynı şeyi yazsa hoş bir durum mu?

    Bencede mesajı yazanın değilde senin gibilerin forumda olmaması gerekiyor aslında. Yazdığı mesaj neden zoruna gitti ki?
  • 11-11-2021, 13:37:52
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili yöneticiler, bu arkadaş ceza almadan forumda mı duracak?
    Açıkça ne dediği belli karşıt görüşteki kişilere.
    Biri de gelip sevenlere aynı şeyi yazsa hoş bir durum mu?
    Atatürk ü sevmemek karşıt görüş demek mi oluyor ?

    Neye göre karşıt kime göre karşıt ?
    Atatürk bir siyasi parti lideri mi ? Yada Atatürk bir siyasi görüş mü ?

    Türkiye Cumhuriyetinin Kurucusu. Bu ülkeyi kurduğu için mi sevilmiyor !

    Ne dediğinizin farkındamısınız ?
  • 11-11-2021, 13:50:00
    Yıl olmuş 2022, dolar olmuş 10 TL ama halen daha seviyor sevmiyor muhabbeti!!!!
  • 11-11-2021, 14:17:53
    Kobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürk ü sevmemek karşıt görüş demek mi oluyor ?

    Neye göre karşıt kime göre karşıt ?
    Atatürk bir siyasi parti lideri mi ? Yada Atatürk bir siyasi görüş mü ?

    Türkiye Cumhuriyetinin Kurucusu. Bu ülkeyi kurduğu için mi sevilmiyor !

    Ne dediğinizin farkındamısınız ?
    CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede mesajı yazanın değilde senin gibilerin forumda olmaması gerekiyor aslında. Yazdığı mesaj neden zoruna gitti ki?
    DigitalTimes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karsit gorus? Ataturk demek Turkiye Cumhuriyeti demek. Ataturke karsi olmak ile Turkiye Cumhuriyetine karsi olmak arasinda fark yok.
    Senin gibilerin mi forumda durmasi gerekiyor?
    Severim, sevmem bu hiç kimseyi alakadar etmez. Özellikle de üçünüzü. Tüm fikirlere, görüşlere saygım var. Şimdiye kadar kimseye bir şey yazmamışım. Şu şöyledir, bu böyledir dememişim.

    Ben x'i seviyorum, x'i sevmeyenler bilmem ne çocuğudur biri yazarsa orada amaç farklıdır.
    Bende Z'yi seviyorum. Z'yi sevmeyenlerin babası belli değildir yazayım o halde.
    O yüzden boş yorumlarınızı kendinize saklayın. Alıntılayıp, gereksiz mesajlar yazmayın.
  • 11-11-2021, 14:19:57
    Kizdirmayin muhammed reyizi
  • 11-11-2021, 15:11:53
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Severim, sevmem bu hiç kimseyi alakadar etmez. Özellikle de üçünüzü. Tüm fikirlere, görüşlere saygım var. Şimdiye kadar kimseye bir şey yazmamışım. Şu şöyledir, bu böyledir dememişim.

    Ben x'i seviyorum, x'i sevmeyenler bilmem ne çocuğudur biri yazarsa orada amaç farklıdır.
    Bende Z'yi seviyorum. Z'yi sevmeyenlerin babası belli değildir yazayım o halde.
    O yüzden boş yorumlarınızı kendinize saklayın. Alıntılayıp, gereksiz mesajlar yazmayın.
    Apoyu seviyorsan, teröristsindir.
    Atayı sevmiyorsan, terörist vatan hainisindir.

    herkesin herkesi sevme / sevmeme özgürlüğü vardır diye bi şey yok. bazı ince çizgiler vardır. o ince çizgileri aşarsan, ne olduğunu herkes bilir. Atayı sevmeyen, babası belli olduğu için sevmiyordur, belirsiz olsun istemiştir o öyle mutlu olacaktır. bu yüzden sevmiyordur. adamın küllerinden tekrar dirilttiği topraklarda ona düşmanlık besleyen, onu sevmediğini söyleyenler sadece ve sadece vatan hainidir. bunu yaz o kafana.

    bu floodu iyi oku. yüreğin yetiyorsa. oku ki o " sevmemekte özgür " dediğin adamlar, senin atalarını hangi durumlardan çekip çıkarmış birini sevmiyor iyi idrak et. sonra yeniden düşün. iyi düşün.



    https://twitter.com/BikeHatun/status...66380621844485
  • 11-11-2021, 16:23:23
    Kobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürk ü sevmemek karşıt görüş demek mi oluyor ?

    Neye göre karşıt kime göre karşıt ?
    Atatürk bir siyasi parti lideri mi ? Yada Atatürk bir siyasi görüş mü ?

    Türkiye Cumhuriyetinin Kurucusu. Bu ülkeyi kurduğu için mi sevilmiyor !

    Ne dediğinizin farkındamısınız ?
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apoyu seviyorsan, teröristsindir.
    Atayı sevmiyorsan, terörist vatan hainisindir.

    herkesin herkesi sevme / sevmeme özgürlüğü vardır diye bi şey yok. bazı ince çizgiler vardır. o ince çizgileri aşarsan, ne olduğunu herkes bilir. Atayı sevmeyen, babası belli olduğu için sevmiyordur, belirsiz olsun istemiştir o öyle mutlu olacaktır. bu yüzden sevmiyordur. adamın küllerinden tekrar dirilttiği topraklarda ona düşmanlık besleyen, onu sevmediğini söyleyenler sadece ve sadece vatan hainidir. bunu yaz o kafana.

    bu floodu iyi oku. yüreğin yetiyorsa. oku ki o " sevmemekte özgür " dediğin adamlar, senin atalarını hangi durumlardan çekip çıkarmış birini sevmiyor iyi idrak et. sonra yeniden düşün. iyi düşün.



    https://twitter.com/BikeHatun/status...66380621844485
    Yallah, az ötede yaz. Alıntılama.
  • 11-11-2021, 17:07:45
    her şeyi bırakın bi kenara İzmir dediğimiz batı dediğimiz Atatürkçü dediğimiz yerde bir gidin kordona da çimlerde boş boş etrafı çöp deryasına çevirip piizlenen gençlere bir sorun Atatürk kaç yılında doğmuş 100 kişiden anca 15-20 tanesi bilir, işte 10 kasım olunca storyler ile şekilcilik yapılır orda kimse geri kalmaz.
  • 11-11-2021, 20:46:30
    Yazılacak çok şey var ama banım bu sabah 8'de açıldı...

    Şahsi görüşüm: "Anası babası belli olan Türk'ün" mutlaka sevmesi, saygı duyması gereken gerçek bir lider. Bugün Türklük gibi bir kavramdan bahsedebiliyorsak bunu Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarına borçluyuz.

    En basit şekilde şöylede düşünülebilir; Üstün zekası ile bir kaç 10 yılda bir milleti yoktan vâr etmiş, bütün dünyaya diz çöktürüp bu toprakları bize kazandırmıştır.


    Yattığı yer incitmesin Atamı.