Yazılacak çok şey var ama banım bu sabah 8'de açıldı...

Şahsi görüşüm: "Anası babası belli olan Türk'ün" mutlaka sevmesi, saygı duyması gereken gerçek bir lider. Bugün Türklük gibi bir kavramdan bahsedebiliyorsak bunu Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarına borçluyuz.

En basit şekilde şöylede düşünülebilir; Üstün zekası ile bir kaç 10 yılda bir milleti yoktan vâr etmiş, bütün dünyaya diz çöktürüp bu toprakları bize kazandırmıştır.


Yattığı yer incitmesin Atamı.