Sevgili yöneticiler, bu arkadaş ceza almadan forumda mı duracak?
Açıkça ne dediği belli karşıt görüşteki kişilere.
Biri de gelip sevenlere aynı şeyi yazsa hoş bir durum mu?
Atatürk ü sevmemek karşıt görüş demek mi oluyor ?
Neye göre karşıt kime göre karşıt ?
Atatürk bir siyasi parti lideri mi ? Yada Atatürk bir siyasi görüş mü ?
Türkiye Cumhuriyetinin Kurucusu. Bu ülkeyi kurduğu için mi sevilmiyor !
Ne dediğinizin farkındamısınız ?