Kobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atatürk ü sevmemek karşıt görüş demek mi oluyor ?

Neye göre karşıt kime göre karşıt ?
Atatürk bir siyasi parti lideri mi ? Yada Atatürk bir siyasi görüş mü ?

Türkiye Cumhuriyetinin Kurucusu. Bu ülkeyi kurduğu için mi sevilmiyor !

Ne dediğinizin farkındamısınız ?
CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bencede mesajı yazanın değilde senin gibilerin forumda olmaması gerekiyor aslında. Yazdığı mesaj neden zoruna gitti ki?
DigitalTimes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karsit gorus? Ataturk demek Turkiye Cumhuriyeti demek. Ataturke karsi olmak ile Turkiye Cumhuriyetine karsi olmak arasinda fark yok.
Senin gibilerin mi forumda durmasi gerekiyor?
Severim, sevmem bu hiç kimseyi alakadar etmez. Özellikle de üçünüzü. Tüm fikirlere, görüşlere saygım var. Şimdiye kadar kimseye bir şey yazmamışım. Şu şöyledir, bu böyledir dememişim.

Ben x'i seviyorum, x'i sevmeyenler bilmem ne çocuğudur biri yazarsa orada amaç farklıdır.
Bende Z'yi seviyorum. Z'yi sevmeyenlerin babası belli değildir yazayım o halde.
O yüzden boş yorumlarınızı kendinize saklayın. Alıntılayıp, gereksiz mesajlar yazmayın.