• 10-11-2021, 00:35:08
    #1
    Cidden çok merak ettiğim bir konu. Sizden 100 sene önce var olmuş ve 600 senenin sonunda çökmüş topraklarımızı bir şekilde kurtararak bizlere emanet etmiş, tüm dünyanın saygınlığını kazanmış bir lider. Tabii herkes herkesi sevecek diye bir şey yok ancak sevmemek ayrı nefret etmek ayrı. Amacım siyaset yapmak değil zira Atatürk'ü asla siyaset malzemesi olarak kullanmam, kullananla muhatap bile olmam. Aramızda elbet karşıt görüşlü insanlar da var. Çok merak ediyorum Atatürk'ü neden sevmiyorsunuz? Neden nefret ediyorsunuz?
  • 10-11-2021, 00:37:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dedesi yunan olduğu için sevmeyenler olabilir, saygı duymak lazım
  • 10-11-2021, 00:39:09
    #3
    Sevmeyene ciddi anlamda saygı duyuyorum fakat sevenlere saygı duymayıp hakaret eden var, onlara tepkimi koyuyorum.

    Ek olarak şunu çok duydum içki içiyormuş muhabbeti yapan var sanane kardeşim adam içer şimdi herkes içiyor.
  • 10-11-2021, 00:40:12
    #4
    Babası belli olduğu için sevmiyordur.
  • 10-11-2021, 00:41:28
    #5
    Bunun cevabını açıkca ben yazarım ama küfürden banlanırım .Gerek yok .
    Sevmeyen sevmesin sorun deÄŸil onlar sevmesin biz severiz ama hakaret ettiklerinde ayar oluyorum.
  • 10-11-2021, 00:44:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Neden olduğunu söylersem ağır konuşacağım için banlanacağım hiç gerek yok buna.

    ama ATATÜRK' ü Sevmeyene saygı duysada duymasada saygı duymam, Sevmeyip saygı duymayan'a daha çok saygı duymam.

    Sevenin başımın üstünde yeri vardır, eğer ATATÜRK'ü sevmiyorsanız ATATÜRK'ün kurduğu alfabe ile üstünde resminin olduğu para ile üstünde resminin olduğu para ile aldığın telefon,bilgisayar,tablet ile ve onun kurduğu ülkede yaşarken birşey demeye hakkınız YOK!
  • 10-11-2021, 00:45:02
    #7
    Çünkü yandaşlık bunu gerektirir.
  • 10-11-2021, 00:45:36
    #8
    Sevmek sevmemek gerçekten kişisel bir görüştür. Biz sevenler olarak öfkelendiğimiz ve kontrolümüzü kaybettirenler bizlerin sevgisine saygı duymayan, müslüman olduğunu söyleyerek ölünün arkasından atmayı marifet sananlar, Atatürk'ü sadece siyasi malzeme olarak görüp daha inanmadıkları görüşlere maşa olarak kullananlar, içindeki saygı tohumlarını yitirmiş asalaklardır.

    Onun dışında açıkcası kim neden sevmiyor beni ilgilendirmiyor. Sevdiğimi dile getirmekten çekinmiyorum.

    Birde dediğiniz gibi yok içiyormuş diye atıp tutanların kaçı kafasını secdeden kaldırmıyor ya da kaçı kendi evladının içmesine laf edebiliyor sormak lazım. Kişi kendi günahından/yaptıklarından sorumludur. Kimse kimsenin günahını da sevabını da yargılayamaz. Bu hak Hakkındır, Yaradanındır.
  • 10-11-2021, 00:46:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HDP ile yapılan ittifakı destekliyor olabilir.
    Çünkü genelde bu kişiler Atatürkçü kılığına bürünürler.
    Tek yaptıkları 10 Kasım'da profilleri karartıp, story paylaşmaktır.
    Daha sonra bildikleri yoldan devam edip, Kaftancıoğlu'nun yanında yer alır Demirtaş'a özgürlük isterler.

    Sevgide serbestiyet, saygıda mecburiyet vardır.
    Mustafa Kemal Atatürk ister kabul edelim ister etmeyelim, ülkenin kurucu lideridir.
    msidergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevmek sevmemek gerçekten kişisel bir görüştür. Biz sevenler olarak öfkelendiğimiz ve kontrolümüzü kaybettirenler bizlerin sevgisine saygı duymayan, müslüman olduğunu söyleyerek ölünün arkasından atmayı marifet sananlar, Atatürk'ü sadece siyasi malzeme olarak görüp daha inanmadıkları görüşlere maşa olarak kullananlar, içindeki saygı tohumlarını yitirmiş asalaklardır.

    Onun dışında açıkcası kim neden sevmiyor beni ilgilendirmiyor. Sevdiğimi dile getirmekten çekinmiyorum.

    Birde dediğiniz gibi yok içiyormuş diye atıp tutanların kaçı kafasını secdeden kaldırmıyor ya da kaçı kendi evladının içmesine laf edebiliyor sormak lazım. Kişi kendi günahından/yaptıklarından sorumludur. Kimse kimsenin günahını da sevabını da yargılayamaz. Bu hak Hakkındır, Yaradanındır.
    ATATÜRK'ün kurduğu alfabe ile üstünde resminin olduğu para ile aldığın telefon,bilgisayar,tablet ile ve onun kurduğu ülkede yaşarken kimsenin birşey demeye hakkı yok! SEVMİYORSANIZ TÜRKÇE KONUŞMAYIN TÜRKİYEDE YAŞAMAYIN TÜRKİYENİN PARASINI KULLANMAYIN TÜRKİYENİN ALFABESİ İLE YAZMAYIN!


    umarım banlanmam içimi döktüğüm için.