Sevmek sevmemek gerçekten kişisel bir görüştür. Biz sevenler olarak öfkelendiğimiz ve kontrolümüzü kaybettirenler bizlerin sevgisine saygı duymayan, müslüman olduğunu söyleyerek ölünün arkasından atmayı marifet sananlar, Atatürk'ü sadece siyasi malzeme olarak görüp daha inanmadıkları görüşlere maşa olarak kullananlar, içindeki saygı tohumlarını yitirmiş asalaklardır.

Onun dışında açıkcası kim neden sevmiyor beni ilgilendirmiyor. Sevdiğimi dile getirmekten çekinmiyorum.

Birde dediğiniz gibi yok içiyormuş diye atıp tutanların kaçı kafasını secdeden kaldırmıyor ya da kaçı kendi evladının içmesine laf edebiliyor sormak lazım. Kişi kendi günahından/yaptıklarından sorumludur. Kimse kimsenin günahını da sevabını da yargılayamaz. Bu hak Hakkındır, Yaradanındır.