Cidden çok merak ettiğim bir konu. Sizden 100 sene önce var olmuş ve 600 senenin sonunda çökmüş topraklarımızı bir şekilde kurtararak bizlere emanet etmiş, tüm dünyanın saygınlığını kazanmış bir lider. Tabii herkes herkesi sevecek diye bir şey yok ancak sevmemek ayrı nefret etmek ayrı. Amacım siyaset yapmak değil zira Atatürk'ü asla siyaset malzemesi olarak kullanmam, kullananla muhatap bile olmam. Aramızda elbet karşıt görüşlü insanlar da var. Çok merak ediyorum Atatürk'ü neden sevmiyorsunuz? Neden nefret ediyorsunuz?