Neden olduğunu söylersem ağır konuşacağım için banlanacağım hiç gerek yok buna.
ama ATATÜRK' ü Sevmeyene saygı duysada duymasada saygı duymam, Sevmeyip saygı duymayan'a daha çok saygı duymam.
Sevenin başımın üstünde yeri vardır, eğer ATATÜRK'ü sevmiyorsanız ATATÜRK'ün kurduğu alfabe ile üstünde resminin olduğu para ile üstünde resminin olduğu para ile aldığın telefon,bilgisayar,tablet ile ve onun kurduğu ülkede yaşarken birşey demeye hakkınız YOK!