• 06-11-2021, 19:08:00
    #1
    Kişisel Rütbe
    Merhaba sayın hocalarım kuzenim beni İstanbul'da Beşiktaş Fenerbahçe maçına davet etti bunda sorun yok sorun olan şu ki
    Gidiş geliş bilet 640₺
    Bilet fiyatı hadi 300 diyelim
    Yeme içme 100 diyelim
    1040 lira tutuyor diyelim yani
    Benim arkadaş çalışan biri ki ona göre bu para hiç ama benim durum okulun verdiği kredi sınırı 1300 var sizce değer mi ya da ne demeliyim lütfen yardım edin napacagimi şaşırdım
  • 06-11-2021, 19:10:48
    #2
    Bu maç için kesinlikle değmez. Maçın sonucu belli fenerbahçe yine kaybedecek. Bu maç için günübirlik gitmeye kesinlikle değmez uefa olsa gidilir ama .
  • 06-11-2021, 19:11:49
    #3
    Kişisel Rütbe
    Valvior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu maç için kesinlikle değmez. Maçın sonucu belli fenerbahçe yine kaybedecek. Bu maç için günübirlik gitmeye kesinlikle değmez uefa olsa gidilir ama .
    Fener kazanır mı kaybeder mi bilemem ama benim kaybedeceğim kesin
  • 06-11-2021, 19:12:00
    #4
    Bütçende ileride telafi edemeyeceğin şekilde bir açılmaya neden olacaksa gitme ama, zamanla telafi ederim diyorsan git. Arada böyle çılgınlıklar iyidir, okul bitince evlilikti kiraydı askerlikti derken bunları yapamayacaksın.
  • 06-11-2021, 19:16:20
    #5
    Kişisel Rütbe
    mskorkmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçende ileride telafi edemeyeceğin şekilde bir açılmaya neden olacaksa gitme ama, zamanla telafi ederim diyorsan git. Arada böyle çılgınlıklar iyidir, okul bitince evlilikti kiraydı askerlikti derken bunları yapamayacaksın.
    Hocam hesaplamalarıma göre daha zararda çıkıyorum diyorum ki Beşiktaş'ı boşver edip galatasaray maçına kadar beklesem mi hem biraz biriktirmis olurum
  • 06-11-2021, 19:18:06
    #6
    istanbulda 3 gün kalıp gezeceğim desen git keyfine bak derim.
    90 dakika için bana üstüne para verseler kılımı kıpırdatmam.değmez yani.