Merhaba sayın hocalarım kuzenim beni İstanbul'da Beşiktaş Fenerbahçe maçına davet etti bunda sorun yok sorun olan şu ki
Gidiş geliş bilet 640₺
Bilet fiyatı hadi 300 diyelim
Yeme içme 100 diyelim
1040 lira tutuyor diyelim yani
Benim arkadaş çalışan biri ki ona göre bu para hiç ama benim durum okulun verdiği kredi sınırı 1300 var sizce değer mi ya da ne demeliyim lütfen yardım edin napacagimi şaşırdım