Valvior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu maç için kesinlikle değmez. Maçın sonucu belli fenerbahçe yine kaybedecek. Bu maç için günübirlik gitmeye kesinlikle değmez uefa olsa gidilir ama .
Fener kazanır mı kaybeder mi bilemem ama benim kaybedeceğim kesin