• 06-11-2021, 11:15:56
    #1

    Merhabalar , iphone 11 pro max yurt dışı cihazım var. 90 gün kalmış kapanmasına 90 gün kala uzatabiliyor muyum kullanım süresini? Uzatabiliyorsam bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı? Şimdiden teşekkürler..
  • 06-11-2021, 11:18:26
    #2
    Pasaport varsa e-devlet üzerinden yapılıyordu diye hatırlıyorum.
  • 06-11-2021, 11:21:03
    #3
    Kapandığı zaman belirli süreliğine uzatabiliyoruz…İsterseniz kapandıktan sonra iletişime geçersiniz…
  • 06-11-2021, 11:28:29
    #4
    merhabalar.
    2 aylık uzatma mevcut şu an. Şu an veya bitmeye yakın işleminde yardımcı olurum. imzada ki numaradan wp üzerinden iletişime geçerbilirsiniz.
  • 06-11-2021, 11:30:22
    #5
    Ülke sınırları dışına çıkıp tekrar geldiğinde o süre yenileniyordu bi aralar🤣
  • 06-11-2021, 11:38:54
    #6
    Samsung marka olsa imei atilip kullanabiliyorsun ben bu yil 150tl verip actirdim sorunsuz calisiyor yalniz iphone markasina atilmiyor tek yapabileceginiz vergisini odeyip actirabilirsiniz.
    Yurt dışı telefon vergi ödemesi yaparken ödemenin pasaport sahibi adına yapılması gerekiyor. Pasaport sahibi adına kaydedilen telefonlar sadece pasaport sahibinin adına kayıtlı hatla çalışır. Böylesi telefonlara başka bir sim kart taktığınızda çalışmayacağından satışı da yapılamaz.
    • Yurt dışı telefon kayıt harcı 2.006 TL’yi bankaya veya internet ver dairesinden öde
    • E-devlet üzerinden belge gerekmeden kaydını yap
    • E-Devlet yoksa Abone kayıt merkezinden kaydını yaptır
    • Kendi pasaportuna kaydettirmek zorundasın
  • 06-11-2021, 11:39:47
    #7
    EpinciDayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülke sınırları dışına çıkıp tekrar geldiğinde o süre yenileniyordu bi aralar🤣
    Cikip geri geldimi olmuyor en az 6 aydan fazla yurtdisinda kalirsaniz tekrar 4 ay sure verilir
  • 06-11-2021, 13:22:27
    #8
    2 ay uzatabiliriz.
  • 06-11-2021, 13:39:54
    #9
    Kaçak telefon alacaksanız android alın IMEI 50 100 TL ye yapılıyor iOS çok masraflı. YTD