Merhabalar , iphone 11 pro max yurt dışı cihazım var. 90 gün kalmış kapanmasına 90 gün kala uzatabiliyor muyum kullanım süresini? Uzatabiliyorsam bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı? Şimdiden teşekkürler..