Samsung marka olsa imei atilip kullanabiliyorsun ben bu yil 150tl verip actirdim sorunsuz calisiyor yalniz iphone markasina atilmiyor tek yapabileceginiz vergisini odeyip actirabilirsiniz.
Yurt dışı telefon vergi ödemesi yaparken ödemenin pasaport sahibi adına yapılması gerekiyor. Pasaport sahibi adına kaydedilen telefonlar sadece pasaport sahibinin adına kayıtlı hatla çalışır. Böylesi telefonlara başka bir sim kart taktığınızda çalışmayacağından satışı da yapılamaz.
  • Yurt dışı telefon kayıt harcı 2.006 TL’yi bankaya veya internet ver dairesinden öde
  • E-devlet üzerinden belge gerekmeden kaydını yap
  • E-Devlet yoksa Abone kayıt merkezinden kaydını yaptır
  • Kendi pasaportuna kaydettirmek zorundasın