• 05-11-2021, 21:40:19
    #1
    Merhabalar iphone 6s cihazından bilgisayarımıza veri bağlantısı açtığımızda sınırlı yazısı çıkıyor pc de ve erişimde sorun yaratıyor bu sorunu ne yaptıysam düzeltemedim sadece pc ye açtığımızda bu hatayı vermekte telefonlara vs açtığımda sorun yok başına gelen var mı ne yapmalıyım ?
  • 05-11-2021, 21:43:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar iphone 6s cihazından bilgisayarımıza veri bağlantısı açtığımızda sınırlı yazısı çıkıyor pc de ve erişimde sorun yaratıyor bu sorunu ne yaptıysam düzeltemedim sadece pc ye açtığımızda bu hatayı vermekte telefonlara vs açtığımda sorun yok başına gelen var mı ne yapmalıyım ?
    şunu dener misin?
    Bağlantı şifresini değiştir. Pc'den de cihazını unut. daha sonra bağlantıyı tekrar aç ve pc den wifi yi açıp kapatıp bağlanmayı dene
  • 05-11-2021, 21:50:57
    #3
    Sağ tıklayıp sorun gider dediniz mi?
  • 05-11-2021, 21:50:58
    #4
    vidoix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şunu dener misin?
    Bağlantı şifresini değiştir. Pc'den de cihazını unut. daha sonra bağlantıyı tekrar aç ve pc den wifi yi açıp kapatıp bağlanmayı dene
    Hocam onuda gördüm googlede ama sonuç alamadım çözümü şöyle buldum belki sorun yaşayan olur ;

    Denetim merkezi > ağ bağlantılarına girip devre dışı bıraktım tekrar wifiyi aç kapar yaptım öyle düzeldi bu kadar basit olacağını düşünmemiştim 😂 teşekkür ediyorum yorumun için.
  • 05-11-2021, 21:52:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onuda gördüm googlede ama sonuç alamadım çözümü şöyle buldum belki sorun yaşayan olur ;

    Denetim merkezi > ağ bağlantılarına girip devre dışı bıraktım tekrar wifiyi aç kapar yaptım öyle düzeldi bu kadar basit olacağını düşünmemiştim 😂 teşekkür ediyorum yorumun için.
    ben iphone da sorun yaşayınca böyle yapar çözerdim. saçma olabilir daha basit yolları da olabilir linç yemeyelim şimdi de ama sonuca odaklanmak lazım.