İphone Cihazda İnternet Paylaşımında Sorun Yaşıyorum
4
●45
- 05-11-2021, 21:40:19Merhabalar iphone 6s cihazından bilgisayarımıza veri bağlantısı açtığımızda sınırlı yazısı çıkıyor pc de ve erişimde sorun yaratıyor bu sorunu ne yaptıysam düzeltemedim sadece pc ye açtığımızda bu hatayı vermekte telefonlara vs açtığımda sorun yok başına gelen var mı ne yapmalıyım ?
- 05-11-2021, 21:43:56Üyeliği durdurulduşunu dener misin?Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağlantı şifresini değiştir. Pc'den de cihazını unut. daha sonra bağlantıyı tekrar aç ve pc den wifi yi açıp kapatıp bağlanmayı dene - 05-11-2021, 21:50:58Hocam onuda gördüm googlede ama sonuç alamadım çözümü şöyle buldum belki sorun yaşayan olur ;vidoix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denetim merkezi > ağ bağlantılarına girip devre dışı bıraktım tekrar wifiyi aç kapar yaptım öyle düzeldi bu kadar basit olacağını düşünmemiştim 😂 teşekkür ediyorum yorumun için. - 05-11-2021, 21:52:40Üyeliği durdurulduben iphone da sorun yaşayınca böyle yapar çözerdim. saçma olabilir daha basit yolları da olabilir linç yemeyelim şimdi de ama sonuca odaklanmak lazım.Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle