Hocam onuda gördüm googlede ama sonuç alamadım çözümü şöyle buldum belki sorun yaşayan olur ;
Denetim merkezi > ağ bağlantılarına girip devre dışı bıraktım tekrar wifiyi aç kapar yaptım öyle düzeldi bu kadar basit olacağını düşünmemiştim 😂 teşekkür ediyorum yorumun için.
ben iphone da sorun yaşayınca böyle yapar çözerdim. saçma olabilir daha basit yolları da olabilir linç yemeyelim şimdi de ama sonuca odaklanmak lazım.