Merhabalar iphone 6s cihazından bilgisayarımıza veri bağlantısı açtığımızda sınırlı yazısı çıkıyor pc de ve erişimde sorun yaratıyor bu sorunu ne yaptıysam düzeltemedim sadece pc ye açtığımızda bu hatayı vermekte telefonlara vs açtığımda sorun yok başına gelen var mı ne yapmalıyım ?