• 04-11-2021, 19:11:33
    #10
    Geçmiş olsun
  • 04-11-2021, 19:12:42
    #11
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi hocam düşününce mantıksız geliyor bana da haram olması ama net bir bilgim yok. Herkes haram haram haram yapma etme dedi.
    Hocam ben seni anlayamadım. Ticari yatırımlarını patronunun abisinden alıyorsun. Dini bilgiyi herkes dediğin kişilerden alıyorsun.
    Yatırım ve ticari hamleler için uzmanlarla çalışabilir eğitim alabilirsiniz.
    Dini bilgi için de "heskes" veya hacı hocadan değil, Kuran ve Hadislerden alabilirsiniz.

    Ayrıca bende bir yönlendirme ve tavsiyede bulunayım. Kendi bilginiz kadarıyla hareket edin. Başkasınınkiyle değil.
    Kaybınız için geçmiş olsun..
  • 04-11-2021, 19:19:58
    #12
    Gold üye
    Bilgisizce al satın kaçınılmaz sonu herkes başlangıçta hatta artık tecrübelendim dediğinde dahi yaşamıştır. Temel teknik analiz de yeterli gelmiyor çünkü.
  • 04-11-2021, 19:21:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Batuhan Ustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben seni anlayamadım. Ticari yatırımlarını patronunun abisinden alıyorsun. Dini bilgiyi herkes dediğin kişilerden alıyorsun.
    Yatırım ve ticari hamleler için uzmanlarla çalışabilir eğitim alabilirsiniz.
    Dini bilgi için de "heskes" veya hacı hocadan değil, Kuran ve Hadislerden alabilirsiniz.

    Ayrıca bende bir yönlendirme ve tavsiyede bulunayım. Kendi bilginiz kadarıyla hareket edin. Başkasınınkiyle değil.
    Kaybınız için geçmiş olsun..
    Bilgimizin yetersiz kaldığı yerlerde bir bilene sormak gerekmiyor mu ? Etrafımda tanıdığım hocalara sordum. Onlar da alın teri dökmediğin, elle tutup gözle görmediğin şey haramdır dedi. Ayrıca herkesin kendi bildiği doğru mu ki bildiğiniz kadarıyla hareket edin diyorsunuz ? İnsanların yanlış bildiği doğrular yok mudur yani ? Neyse konuyu dağıtmayalım hocam. Cevabınız için teşekkürler.
  • 04-11-2021, 19:27:15
    #14
    Sakin ve doğru bir strateji ile kazanılıyor. Nasıl mı? İmzamda inceleyebilirsiniz. 😉
  • 04-11-2021, 19:36:03
    #15
    Borsada zarardayken satmak mantıksız. Zarardaysan satmayacaksın. Benimde elimde HOT(HOLO) vardı. Satmadım uzun süre elimde durdu bi ara 0.13 'ten aldıysam örnek veriyorum 0.05'e düştü satsan %50'den fazla zarar. Satmadım bekledim yine aldığım tutarlara sattım dolar kurundaki değişimde üstüne eklendi. 1.500 yatırdıysam 2.000 ile çıktım.

    Borsanın 1. kuralı zarardaysan satmayacaksın.
  • 04-11-2021, 19:36:32
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgimizin yetersiz kaldığı yerlerde bir bilene sormak gerekmiyor mu ? Etrafımda tanıdığım hocalara sordum. Onlar da alın teri dökmediğin, elle tutup gözle görmediğin şey haramdır dedi. Ayrıca herkesin kendi bildiği doğru mu ki bildiğiniz kadarıyla hareket edin diyorsunuz ? İnsanların yanlış bildiği doğrular yok mudur yani ? Neyse konuyu dağıtmayalım hocam. Cevabınız için teşekkürler.
    "Elle tutup gözle görmediğin şey haramdır" demek nasıl bir bakış açısıdır ya, anlam veremiyorum. 2021'de yaşıyoruz artık her şey sanal ve dijital. Bu tarz düşüncelerle bir yere varamayız, din evrenseldir ve zaman kavramı yoktur. Kimse yanlış anlamasın beni ama kendini yenileyemeyen, hoca dediğiniz kişilerden aldığınız tavsiyelerle yaşamınıza devam etmeyin. Kur'an ve hadisler gibi rehber edinmemiz gereken kaynaklar varken gerçekten gerek yok bu tarz şeylere.
  • 04-11-2021, 22:47:35
    #17
    satmamak çok farklı bir şey aslında uzun süre tutarsın ama bitcoin ikinci yükselişi yapmasaydı asla geri dönmeyeceklerdi. kendine %3 %5 zarar kes belirlemen lazım oradan aşağı giderse çıkacaksın başka coinden yapacağın karla telafi etmelisin.
  • 04-11-2021, 23:08:31
    #18
    Piyasanın %90 ı tesadüfen kazanıp kaybediyor sizde biri olmuşsunuz

    Konu dışı ama 20-21 aralıkta büyük hareket gelebilir tamamen kendi yöntemime göre hesapladım burayada yazmış olayım kalsın