Borsada zarardayken satmak mantıksız. Zarardaysan satmayacaksın. Benimde elimde HOT(HOLO) vardı. Satmadım uzun süre elimde durdu bi ara 0.13 'ten aldıysam örnek veriyorum 0.05'e düştü satsan %50'den fazla zarar. Satmadım bekledim yine aldığım tutarlara sattım dolar kurundaki değişimde üstüne eklendi. 1.500 yatırdıysam 2.000 ile çıktım.

Borsanın 1. kuralı zarardaysan satmayacaksın.